Test: 3x DOST

19.10.2008 15:02

Ahoj holky,
tak si představte, procházela jsem šuplíky a narazila na deníček, který jsem si psala v roce 1995. To mi bylo krásných náct a když si to tak pročítám, puberta se mnou mlátila teda šíleně:-). Nebudu vám sem vypisovat, do koho jsem byla zamilovaná, kdo do mě, jak jsem prožívala první políbení apod., ale našla jsem tam jeden testík, který jsem tenkrát objevila zase v maminčině deníčku a tak jsem se rozhodla, že se o něj s vámi podělím:-).
Jmenuje se 3xDOST a dělá se takhle:

1. potřebuješ tužku a papír
2. popros kamarádku, aby za tebe dělala čárky a pusťte se do toho
3. mysli na kluka, který ti zrovna leží v hlavě
4. kamarádka začne dělat rychle čárky jednu vedle druhé a ty ji v určitou chvíli stopneš, to zopakuje ještě dvakrát pod sebe
5. budeš tak mít tři řady čárek pod sebou a po třech je pospojuješ, na konci ti buď nezbude žádná, jedna či dvě, to ti dá vlastně konečné číslo. Př. V prvním zbyla jedna, v druhém, dvě a v třetím žádná, to je tedy 120, pak stačí kouknout dolů do vyhodnocení a mrknout se, co to znamená.

Vyhodnocení:
000 - pošle ti SMS
001 - miluje tě
002 - vůbec tě nemiluje
010 - dá ti sladké políbení
011 - zbláznil se do tebe
012 - má tě rád, ale kamarádku raději
020 - jsi jeho ideál
021 - pustí tě k vodě
022 - pozve tě do kina
100 - líbí se mu tvé oči
110 - má tě rád
120 - sní jen o tobě
101 - nelíbíš se mu
102 - nejraději by tě políbil
111 - podvádí tě s jinou
112 - řekne ti "ANO"
200 - neví, jak se má rozhodnout
201 - chce být s tebou
202 - neví, jak ti má dát najevo, že o tebe stojí
210 - není pro tebe ten pravý
211 - sejdeš se s ním
212 - chtěl by s tě mít za kamarádku
220 - kolikrát neví, co si o tobě má myslet
221 - nezajímáš ho
222 - nikdy by ti neublížil

Autor: Štolfová Monika

Zpět

Komentáře

Datum 30.11.2013

Vložil Sára

Titulek Ehm?

Odpovědět

Ahoj :)
Mne vyšlo : 000
Pošle mi SMS, ale co bude v te Smsce stát? :/
Sms jsme si už psali, ale nerozumim tomu.
Prosím o odpověď :)
Dik

Datum 28.07.2009

Vložil nikola

Titulek ?

Odpovědět

mě vyšlo 122 ale to tam není?