Jak vypadat stále "cool"?

07.11.2008 20:57

Každá z nás náctiletých chce určitě vypadat při každé příležitosti ohromně. Chce okouzlit svého vyvoleného, chce zaujmout všechny okolo a hlavně chce zazářit. Řekněme si na rovinu holky, to chce vážně každá z nás! Hledáte snad ten pravý způsob. jak být slečnou neodolatelnou?
Asi vás zklamu, ale v tom není žádný trik. Nepomůžou vám ani tuny make-upu, nejdražší hadříky, ba dokonce ani nejnovější účes, i kdyby po stylu Viktorie Beckham. Ten správný postup je být sama sebou! Já vím, přijde vám to určitě jako ošoupaná věta, která stejně nikdy na nikoho nezabrala? Tak to je chyba. Věřte mi. Mezi kluky mám nespočet dobrých kamarádů a vždycky, když se jen tak touláme městem, zaujme je spíš holka hoperka nebo třeba punkerka, ale ještě mi ani jeden z nich neřekl: „Podívej se na tu dokonalou slečnu, ta je nádherná!“ Tohle se mi vážně ještě nikdy nestalo! Všichni si víc váží holek, které mají něco do sebe. Ty, které si na nic nehrají a chovají se tak, jak se chovat chtějí. Proč si hrát na něco, co ti vlastně ani není k chuti? Dělat to jen proto, abys zaujala, je vážně pitomost. Každému se líbí něco jiného. Tak proč bys právě ty nemohla mezi těmi miliony kluky na světě najít toho pravého? Proč bys nemohla zaujmout nějákého super týpka? Určitě to jednou vyjde! Klidně se směj dle svého gusta, dělej kraviny s kámoškami, zítra si vezmi do školy klidně i ty tvoje nejstarší, nejošoupanější rifle, když se v nich cítíš fajn, hlavně když budeš sama „osobností“!
Každá z nás totiž osobností je a to nezmění žádný, ani ten nejkrásnější kluk na světě!

Autor: Hana Musilová

Zpět

Komentáře

Datum 07.02.2014

Vložil Ann

Titulek Woow

Odpovědět

Milá hani,musím říct že je to fakt úžasně napsaný

Datum 14.11.2012

Vložil Anna

Titulek jo moooc hezoučky napsané

Odpovědět

moooc krásně napsané, vsadím se, že siz toho hooodně holek vezme ponaučení! :-)

Datum 08.11.2008

Vložil Radka

Titulek děkuji

Odpovědět

Chtěla bych ti poděkovat,Hani.Právě jsem zjistila,že si vážně kvůli klukům na nic hrát nemusím!Budu sama sebou...snad si mě ten pravý princ najde...těším se na tvé další články...!!!Radka