Jak sbalit kluka?

19.10.2008 14:59

Ptáte se, jak sbalit kluka?

Neustále tápete nad tím, jak to udělat, aby si vás kluk, o kterém sníte všimnul? Neznáte osvědčené tipy a triky, které zaručeně vždycky zaberou?

Pak právě pro vás je tento článek...

 

Děvčata, možná mi nebudete věřit, ale sbalit kluka, není vůbec žádná věda. Nejčastěji se ptáte, co dělat když:

1) Líbí se mi kluk ze třídy, mnohokrát jsem si všimla, že se na mne usmívá, ale chtěla bych ho poznat blíže. Co mám dělat?

2) Potkala jsem strašně krásného kluka, bydlí kousek ode mne. Poraď, jak se s ním mám seznámit?

3) Moje kamarádka mi řekla, že se líbím jednomu klukovi. On se mi taky líbí, jak mu to mám říct?

Troufám si říci, že každá z vás alespoň jedenkrát řešila podobnou situaci. Největším problémem v situaci, kdy vás kluk chce sbalit, je vaše reakce na jeho počínání!

 

Uvedu vám pro příklad pár situací:

1) Kluk zprvu začíná tím, že se po vás dívá... Je to od něj takový první krok, jak vám naznačit, že jste mu sympatické. A vaše reakce? Na místo toho, abyste jeho pohled opětovaly, uhýbáte a díváte se schválně jinam.

2) Když je kluk malinko odvážnější, vydá se přímo k vám a posadí se vedle vás na lavičku, aby prohodil pár otřepaných frází…Jevaše reakce? Ignorujete ho, jako by byl vzduch... Při tom celou dobu nemyslíte na nic jiného než právě na něj.

3) Někteří kluci zkouší rovnou svůdný úsměv… A vaše reakce? Nasadíte tvář bez výrazu a zájmu...

Uznejte samy, že z takového chování kluk těžko pozná, že vlastně o něj máte zájem!

Ruku na srdce slečny, která z vás dělá přesně to, co je výše zmíněné?

Žádná věda! Jen je čas na změnu!

Řekněme si základní tři pravidla, kterých když se budete držet, pomohou vám sbalit vašeho vysněného kluka!

1. Nesmí poznat, že jsi do něj zamilovaná...

Je třeba mít neustále na paměti, že muž - kluk je lovec.

Žádného lovce nebaví lovit obět, o které ví, že ji má předem v hrsti. V tomto směru je potřeba malinko hereckého výkonu:-), protože by ses měla snažit udržet své city na uzdě... Čili projevit trocha zájmu, zároveň však nezájmu. To lovce vyburcuje k lovu a začne Tě uhánět.

Je to taková hra na kočku a na myš... Může to být zábavné a nějakou dobu to trvá. Žádná myška by se neměla nechat chytit hned... Takového úlovku si lovec mnoho neváží, musí ho to stát nějaké úsilí! Není to vůbec snadné, zvlášť když váš rozum je v koncích a srdce bije jako o závod!

Pamatuj si: Máš-li zájem o kluka ostýchavého, musíš mu jakoby unikat, ale zároveň ho postrkovat, aby mu došlo, že se nemusí bát tě uhánět!

2. Musí vědět, že existuješ...

Aby si tě kluk, o kterého máš zájem, všiml, musíš se mu připlétat do cesty...

Ale pozor! Zároveň nesmíš porušit předchozí pravidlo.

To znamená objevovat se a vzápětí mizet, upoutat pozornost a ihned cuknout…

Samozřejmě, že vše jako by náhodou, spíš nedopatřením:-)

Rovněž mu nenápadně musíš prozradit, kde tě "když tak" najde - třeba poznámkou utroušenou k někomu jinému, "zapomenutým" notýskem s adresou a telefonem nebo prostě předváděním toho, že tehdy a tehdy býváš pravidelně tam a tam…

3. Neměl by v tobě vidět kamarádku...

Zkus se nechovat tak, že na všechno stačíš, nepotřebuješ žádnou pomoc, jsi vlastně soběstačná...

Být taková je sice naprosto skvělé, ale my potřebujeme v klukovi vzbudit pocit že "je úžasný", dokáže všechno a každou dívku ochrání, a to soběstačným chováním v klukovi nevzbudíš...

Je-li to problém, stačí, když se někdy "náhodou" ocitneš v situaci, v níž tě bude moci "zachraňovat". Taktéž můžeš projevit zájem o cokoli, co baví jeho, ale tobě to "náhodou" nepůjde tak dobře jako jemu a budeš potřebovat pomoc a poradit…

Další užitečné rady:

Největší tvou zbraní je úsměv!

Uvědom si, že úsměv, pozitivní oční kontakt a další věci, tě nic nestojí. Nejsi vyzývavá, naléhavá a vlezlá a kluk to ocení, zkusí sebrat svoji odvahu a půjde tě oslovit.

Důležité:

Zapomeň na své komplexy!

Malá, vysoká, příliš hubená, či snad tlustá...

Každému klukovi se líbí něco jiného. Věř, že bude-li o tebe jevit nějaký kluk zájem, líbíš se mu právě taková.

Děvčata, prozradím vám tajemství.

I přesto, že kluci prvotně děvčata vybírají očima, můžete je dostat něčím zcela jiným.

To jak holka vypadá, je v klučicím balení jen první část, potom nastupují části další, které rozhodují, jestli ta holka opravdu za něco stojí. A v té chvíli vám kluk přestane hodnotit postavu, ale přejde do fáze druhé a začne o vás přemýšlet na jiné úrovni, kde váš vzhled už nebude na prvním místě.

A nezapomeňte:

Každá máte svou hrdost! Nikdy se neponižujte, nesnažte se kluka získat za každou cenu, zvlášť, pokud o vás nejeví zájem. Nestojí vám to za to! A pořádně se dívejte okolo sebe, všímejte si, jak se k vám kdo chová. Mnohdy hledáte lásku - kluka, co by vás měl rád, ale jste příliš zaslepené klukem zosobňujícím vašeho idola, že už nevidíte kluka, který vám již delší čas projevuje náklonnost.

TIP: Máte-li tip, který na kluka vždycky zabere, sem s ním, pište, podělte se!

Autor: Štolfová Monika

Zpět

Komentáře

Datum 07.06.2018

Vložil AlbertRaism

Titulek How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

Odpovědět

The men's prostate is a vital a part of a male's reproductive :. It secretes fluids that aid in the transportation and activation of sperm. The prostate gland can be found just as you're watching rectum, below the bladder and surrounding the urethra. When there is prostate problem, it is usually really really irritating and inconvenient for the patient as his urinary strategy is directly affected.

The common prostate health issues are prostate infection, enlarged prostate and cancer of the prostate.



Prostate infection, also known as prostatitis, is regarded as the common prostate-related condition in men younger than 55 years of age. Infections in the prostate are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis may be the least common of types of prostate infection. It is a result of bacteria perfectly located at the large intestines or urinary tract. Patients may feel fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by using antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to alleviate the swelling.

Chronic bacterial prostatitis can be a condition of the particular defect inside the gland along with the persistence presence of bacteria inside the urinary tract. It can be caused by trauma towards the urinary tract or by infections via the rest with the body. A patient can experience testicular pain, spine pains and urination problems. Although it is uncommon, it may be treated by removal in the prostate defect then the employment antibiotics and NSAIDs to take care of the redness.

Non-bacterial prostatitis is the reason for approximately 90% coming from all prostatitis cases; however, researchers have not to create what causes these conditions. Some researchers believe that chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other believe that intensive exercise and lifting can cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, a proper diet is important. These are some in the actions you can take to maintain your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is important for our health and wellbeing and it'll also keep the urinary track clean.

2. Some studies advise that a few ejaculations per week will help to prevent cancer of the prostate.

3. Eat pork sparingly. It has been shown that consuming greater than four meals of beef per week will raise the risk of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a proper diet with cereals, vegetable and fruits to be sure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most critical measure to adopt to make sure a wholesome prostate is usually to choose regular prostate health screening. If you are forty years old and above, you ought to go for prostate examination at least a year.

Datum 06.10.2017

Vložil Smithe904

Titulek John

Odpovědět

Hey. Cool post. There's a dilemma together with your website in chrome, and you may want to check this The browser will be the market leader and a huge component of other people will omit your great writing because of this issue. cfdkegcbebedfeca

Datum 25.04.2016

Vložil Tereza

Titulek velky probrem

Odpovědět

Ahoj,ze tridy se mi libi jeden kluk nez sel na sundavani sadry tak pouzival vsude moje jmeno a porad na me koukal.Ale jeho kamarad mi 7.brezna napsal ze se mu jako tomu klukovi co se mi libi nelibim.Ale nevim protoze muj kamarad ma holku a ona ta holka se memu klikovi libila ale jeji kluk rekl ze ho zmlati jestli bude vsude pouzivat jeji jmeno .Ale jak mam na Tobiaskovi poznat ze se mu libim,nebo ze me miluje .Muj kamarad rikal ze to na obliceji nepoznam ale ze to poznam podle toho jak se ke me chova.Ale me se jeho chovani libi .Prosim poradte ,co nejdriv...

Datum 25.02.2016

Vložil Kačí

Titulek POMOC

Odpovědět

Strašně se mi líbí jeden kluk o dva roky starší, jsme už docela dlouho kamarádi, jednou jsem mu bapsala že s ním chci chodit a on mi odepsal že si mám na kluky počkat ještě tak dva roky..... ale problém je v tom že má už nejspíš jinou holku.Co mám dělat poraďte mi PROSÍM.

Datum 18.01.2016

Vložil Dorotka

Titulek pomoc

Odpovědět

Ve tride se mi libi jeden kluk ale vsima si mnd i jiny kluk ale mne se vic libi ten prvni co mam delat

Datum 12.01.2016

Vložil Denča

Titulek pomoc

Odpovědět

Ahoj, asi dva mesice se mi libi jeden kluk ze tridy. Uz se spolu dlouho kamaradime, obcas chodime ven a nekdy spolu i sesime v lavici...:)
Jednou jsem mu napsali, ze se mi libi a on napsal ze ja jemu taky :) ale ja nevim, jestli mam udelat prvni krok protoze bych s nim chtela chodit.......prosim pomocte :) dekuju

Datum 12.01.2016

Vložil Dianka

Titulek problem

Odpovědět

Libi se mi strasne jeden kluk furt se namne diva a usmiva se na mne kamaradime se spolu a nekdy spolu jdem i ven ale proble je v tom ze se libi mi nejlepsi kamaradce libi se ji uz 2 roky mne se zacal libit pred mesicem ale velky problem je ze sem chdila z jeho brachou .... Prosim pomocte

Datum 16.11.2015

Vložil Tereza

Titulek Help

Odpovědět

Ahoj potřebuji radu. Chodila jsem s jedním klukem asi tak půl roku a zase se mi líbí. Píšu si s ním přes FB, ale vipadá to jen na kamaradství. Dokonce i moje kamarádka se snažila zjistit jestli se mu líbím nebo ne. Nakonec jsem se neudržela a napsala jsem mu, že má pěkné oči a on na to jako fakt??!! No nevím jestli jsem na něj nebyla moc hrrr, ale kámošce napsal, že se mu celkem líbím.
Máte pro mě nějaké rady jak ten vztah zlepšit?

Datum 16.11.2015

Vložil Klára

Titulek Pomoc prosím

Odpovědět

Ahoj potřebuji pomoc. Líbí se mi jeden kluk ze školy, ale pomalu začínám zjišťovat, že se nejspíš líbím jeho kamarádovi. S jeho kámošem jsem se začala bavit nedávno a velice si rozumíme. Celkem hodně mi pomohl s tím klukem( jeho kámošem), který se mi líbí jakože se ho na mě zeptal a takové věci. Jenže ten kluk o mě nejví zájem a jeho kamarád mi velice pomohl je hodný nevím co si mám o tom myslet líbím se mu nebo to dělá jen tak?
Předem děkuji za rady.

Datum 01.02.2016

Vložil lucie

Titulek Re: Pomoc prosím

Odpovědět

Ahoj, podle mě bys měla chodit s tím co o tebe jeví zájem, ale to je můj pohled. Něco úplně jiného je pohled zaslepeného člověka. Marně ho k něčemu vybízíš - co on? Bere to jako větu co si řekla dneska ráno ve škole, po obědě si na ni ani nevzpomene. Kdešto u druhého máš šanci. Marně se na něj šibalsky koukáš, co on? Koukne se na tebe a přemejšlí jestli nejseš zdrogovaná, co jsi měla k snídani, nebo jestli se nesměješ na hodiny .. Taky tu je možnost že si tě vůbec nevšimne - ty se na něj šklebíš jak drakula a myslíš si že se dívá na tebe a přitom on se dívá na učitelku na kámoše, z okna... Kdežto ten druhej v tom může vidět něco víc...